Allt är bra! Nästan..

Idag var det bästa morgonen i hela mitt liv! Eller okej, i alla fall den bästa på väldigt väldigt länge! Fick världens sötaste sms av älsklingen runt sju i morse, sen var jag så glad att jag inte ens kunde somna om. Allt känns så bra nu! Plus att igår var vi och köpte en balklänning till mig.

Det sura är att jag har fått miljontals jobbpass nu för tiden. Innan jobbade jag ungefär 3 gånger i månaden, och nu är det ungefär 10 gånger! Det känns som att jag har svårt att hinna med skolan och vännerna. Sjukt jobbigt. Skolan har ledat fått lida tillräckligt, jag har till och med börjat skolka för att slippa redovisningar och prov. Verkligen inte likt mig!!!!

Ska inte jobba på min 18årsdag som tur är, men dagen efter - så det blir inget party. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0