Han är bättre än mig

Det känns verkligen som att jag förstör. Hela tiden råkar det slinka ut någonting som förstör! Och visst.. det jag säger är inte så illa (inte illa alls faktiskt) - men i längden blir det de!
I helgen var jag i alla fall glad. Fick sms av älsklingen som var på pokerkväll med killarna att han saknade mig. Sen tog han en buss halv tre på natten bara för att sova med mig. Vid sånna tillfällen inser jag hur mycket jag älskar honom. SÅ MYCKET! Han är det bästa som finns.
Synd att jag förstör bara. Måste ringa han snart, känner att jag lät lite för sur i telefonen sist (utan anledning såklart). Jag förtjänar inte en så bra pojkvän som han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0