Lämna mig?

Jag vet inte vad jag ska skriva. Det känns som att han kommer att lämna mig. Eller ja, att han inte har samma känslor för mig längre. Det var därför jag blev så glad när han kom i helgen mitt i natten, för då kändes det verkligen som att han älskade mig.

Fick ett sms nyss där han var om ursäkt för att han hade varit så sur och grinig de senaste dagarna, men att de berodde på att det hände så mycket runt omkring honom nu.
Jag vet inte vad jag ska säga. Han ville inte prata om det, men ja.. jag vill veta utan att pressa honom.

Det känns inte ens som att han har velat haft sex med mig den senaste tiden. Vi har ju haft det, men det har verkligen inte varit som förut. Nu är det inget förspel som gäller, och sen är det hela över på en minut. Jag hoppas att det är en svacka, och att han pratar med mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0