Sno andras idéer

Åh jag är så sur och besviken just nu! (Som vanligt när jag skriver i den här bloggen).

Förra året så gick jag i ettan, och började då planera hur jag skulle kunna göra mitt projektarbete som vi ska börja med nu på vårterminen i tvåan. Jag kom på världens idé, tyckte jag! Såklart berättade jag det för min bästa klasskompis. Det ångrar jag verkligen nu. Jag hade tänkt att hon och jag skulle göra det tillsamans. Vi planerade och ja... saker hände och nu är vi inte kompisar längre.

Men det hindrar inte henne från att genomföra MIN idé med någon annan. Jag finner inte ens ord för vad jag ska säga! Jag hade inte ens tänkt tanken att genomföra det (även fast jag hade lust eftersom den var superbra). Men åh... jag har bara lust att slå på någonting.

Så vad tycker ni. Är det okej att sno andras idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0