Inte en vän längre?

Shit. Jag insåg nyss att jag inte är vän med en som jag trodde att jag var vän med! Vi fikar på stan någon gång i veckan och det är jättemysigt och vi har jättemycket att prata om. Eller ja, hon har mycket att prata om. Pratar bara om sig själv och blablabla. Men visst, det har inte gjort mig någonting. Det är ju intressanta saker och jag är glad att hon vill vara med mig.
Men jag har insett att hon är med mig när hon har tröttat ut alla på sitt prat, och vill kunna prata om det en gång till för någon som inte har hört det förut.
I torsdags fikade vi, och pratade om festen som skulle bli av dagen efter (igår alltså). Planerade vad vi skulle göra och blablabla. Vet ni vad? HON SA INTE ETT KNYST TILL MIG!
Innan fikat fick jag förresten ett sms där det stod "Vem av dig och ** bestämde att ni skulle fika idag?". Det var ju min kompis som hade frågat mig. Men hon hade tydligen sagt att det var jag som hade frågat henne, och att hon tyckte att det var så himla konstigt att jag plötsligt hade tid för henne och undrade vad det var för viktigt jag var tvungen att berätta för henne. Weard. Onödig lögn liksom.

Jag blir så ledsen! Plus att hon har sagt jättemycket lögner till andra av mina vänner som inte är sant. Jag är så less på allt skitsnack.

Men jag orkar liksom inte bry mig längre. Hon betyder så mycket mer för mig än vad jag betyder för henne.

Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Helluu ( :

Just nu designar jag din blogg för 49:- / 99:-

Jag har tidigare designat bloggar och då har betalnignen skett via internet och det har funkat jättebra.

Du kommer första att berätta lite om dig själv och ev. skicka bilder.

För 49:- gör jag en lite mindre avancerad design med ett fåtal bilder, lite nya färger och en ny header. För 99:- gör jag en unik, personlig och avancerad design med många bilder, en personlig meny med länkar, text och annat skojigt! : )

Till och börja med så mailar du mig på ,

[email protected] och skickar bilder och berättar om dig själv, då det blir lättare för mig att göra en design som passar just dig!

Har du frågor? Tveka inte att höra av dig.

Kram Alva ♥

2009-02-01 @ 11:30:49
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0