Underbar helg

Jag blev helt plötsligt ledig idag. Vad ska jag göra? Jag hatar verkligen att bara slösa bort tiden på ingenting, men ändå blir det alltid att det är precis det jag gör.
Helgen har i alla fall varit helt underbar. Har spenderat den med min pojkvän, och vi har gjort en massa mysiga saker. Lagat mat tillsammans, badat m.m. Det är sånna dagar jag älskar!

I övrigt försöker jag att inte tänka så mycket. Lyckas inte, utan jag tänker all the time. Visst - det gör väl de flesta? Men mina tankar är som en svart klump i magen av oro och rädsla. Inte bara över min vän, utan också som en oro inför framtiden. Det jag är mest rädd över, det är att bli ensam. Den rädslan inför ensamhet är den svarta klumpen som ligger i magen. Ibland är jag rädd för att vara lycklig och tycka att livet är som en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0